میکسر و تجهیزات استیل تولید شده با ورق استیل 316

کاربرد ورق استیل ۳۱۶ در ساخت میکسر و تجهیزات صنعتی

ورق استیل 316 در تولید میکسر و تجهیزات به چند دلیل ، زیبایی ، استحکام بالا ، مقاومت به خوردگی و دوام بالایی که به تجهیزات می بخشد مورد استفاده قرار می گیرد.

استیل پارسیان
استیل پارسیان

فهرست موضوعات

 

 

مقدمه

همان‌طور که می‌دانید یکی از فلزات بسیار پرمصرف در صنایع مختلف، انواع ورق‌های استیل هستند. این دسته از محصولات، سطح بسیار صاف و تمیزی دارند. در تولید ورق‌های استیل از آلیاژهایی از قبیل کربن، نیکل و کروم استفاده می‌کنند. این عامل باعث می‌شود تا ورق‌های استیل تولید شده، خواص و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی پیدا کنند. 
در حال حاضر ورق‌های استیل در سری‌های ۳۰۰، ۴۰۰ و... طراحی و تولید می‌شوند و شامل انواع مختلف ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۳۰۹، ۳۱۰ و … هستند. یکی از انواع بسیار پرکاربرد ورق‌های استیل، ورق استیل ۳۱۶ است. لازم به ذکر است که اصلی‌ترین کاربرد ورق استیل ۳۱۶ در ساخت میکسر و تجهیزات صنعتی است.

ورق استیل

ورق استیل یکی از انواع محصولات فولادی به شمار می‌رود. این محصول فلزی، دارای ویژگی‌های مکانیکی بسیار منحصر به‌ فردی است. یکی از ویژگی‌های بسیار مناسب ورق‌های استیل، قابلیت بازیافت این محصولات است. وجود این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید بیشتر از ۷۰ درصد این محصولات را از صنعت بازیافت به دست آورید. 
از انواع ورق‌های استیل در صنایع مختلف از قبیل صنعت تولید و ساخت سیمان استفاده می‌کنند و یا این محصولات را در تولید مواد شیمیایی به کار می‌گیرند. استفاده از انواع ورق‌های استیل در صنعت تولید روغن و شکر و… نیز افزایش پیدا کرده‌ است. این محصولات را هم‌چنین می‌توانید در پوشش بدنه، سقف آسانسور و یا درب آن به کار برید.

 

ورق استیل در تولید تجهیزات

 

ورق استیل ۳۱۶

لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که ورق استیل ۳۱۶، نوعی فولاد ضد زنگ به شمار می‌رود و به ورق استیل نسوز هم معروف شده‌ است. این محصول ویژگی‌ها و قابلیت‌های قابل‌ توجهی دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول فلزی، مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی است. این فلز در برابر حرارت و گرما نیز مقاومت قابل‌ توجهی از خود نشان می‌دهد و در برابر آسیب‌هایی از قبیل زنگ‌زدگی نیز مقاومت می‌کند. 
قابلیت بسیار بالای جوشکاری یکی دیگر از ویژگی‌های ورقهای استیل ۳۱۶ است. چراکه در تولید این محصول از کربن بسیار کمی استفاده می‌کنند. وجود عنصر کربن در فرآیند تولید این محصول فلزی، هم‌چنین باعث می‌شود که ورق‌ استیل ۳۱۶، سختی بسیار بیشتری پیدا کنند. نکته دیگری که لازم است در این بخش به آن اشاره شود این است که این ورق استیل، نوعی ورق فولادی نگیر است. چراکه این محصول، تحت هیچ شرایطی جذب آهن‌ربا نمی‌گردد و لذا خاصیت مغناطیسی نیز ندارد. 
یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این نوع از ورق‌های استیل این است که این محصولات فلزی می‌توانند حرارت بسیار بالا تا ۹۲۵ درجه سانتی‌گراد را به‌ خوبی تحمل کنند و دچار آسیب‌هایی از قبیل زنگ‌زدگی نیز نشوند. از این ورق استیل می‌توانید در مواردی استفاده کنید که فشار بسیار بالایی در محیط وجود دارد چراکه این محصولات استحکام بسیار بالایی دارند. کاربرد ورق استیل ۳۱۶ در ساخت میکسر و تجهیزات صنعتی و دیگر موارد و مصارف، به دلیل ویژگی‌های بسیار مهم این محصول فلزی است.

کاربرد ورق استیل ۳۱۶ در ساخت میکسر و تجهیزات صنعتی

همان‌طور که می‌دانید میکسرهای صنعتی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این تجهیزات در صنایع شیمیایی برای ترکیب پودرهای مختلف و یا انواع مختلف شوینده‌ها استفاده می‌کنند و در صنایع غذایی نیز از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند انواع مختلف شیرینی‌ها، عرقیجات و… را تولید نمایند. 
این دسته از محصولات صنعتی باید دارای این امکان باشند که بتوانند تمامی مواد آسیاب شده را به‌ خوبی با هم مخلوط کنند تا ماده مورد نظرشان ایجاد شود. برای تولید این نوع از تجهیزات صنعتی لازم است از قطعات بسیار مناسبی استفاده شود. 
برای نمونه لازم است قطعاتی در ساخت این میکسرها مورد استفاده قرار بگیرند که می‌توانند در برابر آسیب‌هایی از قبیل خوردگی مقاومت داشته باشند و سطح اصطکاک آن‌ها نیز مناسب باشد. از جمله این قطعات می‌توان به تیغه میکسر اشاره کرد و یا الکتروموتور به‌ کار رفته در ساخت آن را نام برد.

قیمت ورق استیل ۳۱۶

در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده، انواع ورق های استیل ۳۱۶ را در ضخامت‌ها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب و خرید این محصولات، در نظر گرفتن ضخامت آن‌ها است. ضخامت ورق استیل در بیشتر موارد از ۵/۰میلی‌متر آغاز می‌شود و تا ۲۰۰ میلی‌متر متغیر است. 
بنابراین قیمت این نوع از ورق استیل  با در نظر گرفتن عامل ضخامت محصول، تغییر می‌کند. از طرف دیگر در هنگام خرید این محصولات فلزی، هم مانند دیگر انواع فلزات، لازم است وزن آن‌ها را در نظر بگیرید. چراکه وزن این محصولات هم، تنوع و گستردگی بسیار بالایی دارد و قیمت آن‌ها را نیز تغییر می‌دهد. 
در حال حاضر این امکان وجود دارد که شما بتوانید ورق استیل مورد نیاز خود را به صورت‌های رول و یا شیت خریداری کنید. این عامل نیز قیمت ورق استیل ۳۱۶ را تغییر خواهد داد.

 

ورق استیل در تولید تجهیزات و میکسر

 

خرید ورق استیل ۳۱۶

همان‌طور که می‌دانید خرید تمامی محصولات فلزی از جمله انواع مختلف ورق‌های استیل، دشواری‌های خاص خود را دارد و نیاز است تا دقت بسیار بالایی، صورت بگیرد. چراکه مصرف‌کنندگان قصد دارند محصولات مرغوب و با کیفیت کافی را خریداری نمایند و در صنایع مورد نظر خود به کار گیرند. 
بنابراین و برای این‌که به این اطمینان دست یابید که ورق استیل مورد نظر شما کیفیت مناسب را دارا است، لازم است از طریق وب سایت‌ها و مجموعه‌هایی به خرید این محصول دست بزنید که به‌ اندازه‌ کافی به تجربه آن‌ها و اعتبارشان اعتماد دارید. 
سایت http://felez.org یکی از مجموعه‌های آنلاین است که می‌توانید از طریق آن به خرید ورق استیل مورد نظر خود دست بزنید. از طرف دیگر با مراجعه به شرکت فلز کالا نیز می‌توانید انواع ورق‌های استیل مورد نظر خود از جمله ورق استیل ۳۱۶ را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خریداری کنید. 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید