مخزن سازی با استفاده از ورق استیل 304

چرا برای ساخت مخازن آب از ورق استیل 304 استفاده می شود؟

استفاده از ورق استیل 304 برای تولید مخازن ذخیره و جابه جایی آب استفاده می شود تا علاوه بر حفظ سلامت آب ، مقاومت بالایی در برابر خوردگی نیز داشته باشد.

استیل پارسیان
استیل پارسیان

فهرست موضوعات

 

مقدمه

هر کسی نیازمند دسترسی به آب آشامیدنی سالم است. ورق استیل 304 همان گریدی است که در سینک آشپزخانه شما به کار رفته است. لذا در میابید که گرید مزبور جهت ذخیره آب سالم طراحی و ساخته شده و طریق مطمئنی برای تضمین پروژه آبرسانی شما به شمار می رود. چنانچه برای منزل، باغ، مزرعه یا در سایت و محوطه صنعتی تان نیاز به مخزن آب باران دارید، مخازن ساخته شده از ورق استیل می توانند کمک شما بیایند.

 

ورق استیل در مخزن سازی

 

ورق استیل 304 چیست؟

یکی از متداول ترین آلیاژهای استنلس استیل به لحاظ استحکام و همه کارگیری (تطبیق پذیری) ورق استیل 304 است که حاوی 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل می باشد. این ترکیب حفاظت مطلوبی در برابر خوردگی فراهم می سازد، بدین معنا مخزن آب شما در برابر زنگ زدگی پایدار و مقاوم است و ذخیره آب شما بدون آلودگی محفوظ می ماند.
این محافظت ذاتی ضد زنگ، غیر فعال و واکنش ناپذیر نیز هست و باعث می شود مخازن آب از جنس استیل 304 بهترین انتخاب برای ذخیره مداوم آب سالم جهت بسیاری کاربردها شود.
در رابطه با مخازن استنلس استیل در میابیم که مخازن آب باران مان بادوام ساخته شده است. این آلیاژ تنها بسیار بادوام است بلکه به طور صددرصد و کامل قابل بازیافت می باشد که همین امر سبب می گردد این ماده در مقایسه با مخازن پلاستیکی یا سیمانی، گزینه ای دوستدار و سازگار با محیط زیست به شمار برود.

برای چه می توانیم از مخازن ساخته شده از ورق استیل 304 جهت ذخیره آب استفاده کنیم؟

مخازن استنلس استیل از 400 و 34 هزار لیتر ظرفیت قابل دسترسی است و ذخیره آب سالم و ماندگاری جهت آشامیدن، آتش نشانی، باغبانی و فضای سبز و کشاورزی فراهم می سازند. ورق استیل 304 معمولاً در آشپزخانه و محیط های غذایی به کار گرفته می شود لذا از تمیزی و تازگی و آلوده نبودن آب می توانید مطمئن باشید. مخازن آب از جنس استنلس استیل یک طراحی راه راه نیز دارند و می توانند درخور و مناسب برای نیازهای شما باشند.
اندازه و شکلی که متناسب با نیازتان است از مخازن کوچکتر آب باران از جنس استیل در مناطق مسکونی گرفته تا مخازن ضد آتش و سفارشی سازگار با دستورالعمل ها و مقررات پوششی مدیریت آتش سوزی جنگلی.

 

ورق استیل 304 در مخزن سازی

 

آیا چیزی یا موردی وجود دارد که تانکرهای آب ساخته شده از ورق استیل ۳۰۴ برای آن مناسب نباشند؟

در حالی که یک مخزن استنلس استیل 304 برای آب آشامیدنی و نیازهای ذخیره آب مناسب و مطلوب است در عین حال مستعد به خوردگی کلریدی نیز می باشد. اگر در یک منطقه ساحلی و دریایی زندگی می کنید یا در یک محیط دریایی نیاز به ذخیره آب دارید، یک مخزن آب از جنس ورق استیل 316 برایتان مناسب تر است.
 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید