استفاده از ورق استیل 430 در تولید هود

ساخت هود با استفاده از ورق استیل 430

ورق استیل 430 یکی از انواع ورق استیل بگیر می باشد که برای تولید هود صنعتی یا خانگی می تواند استفاده ود و طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فردی را به آن بیافزاید.

استیل پارسیان
استیل پارسیان

فهرست موضوعات

 

مقدمه

این روزها انسان‌ها برای ساخت و ساز و به وجود آوردن برخی از تجهیزات، دست به کارهای گوناگونی می‌زنند و از منابع مختلفی استفاده می‌کنند. در این بین، استفاده از فولاد در صنایع مختلف حسابی رونق دارد و نباید این موضوع را از یاد برد. مردم قادر هستند تا فولاد را به فرآورده‌های مختلفی تبدیل کرده و سپس از ویژگی‌های خوب آن‌ها بهره مند شوند. 
 
یکی از مهم‌ترین این فرآورده‌ها را باید ورق‌های استیل به شمار آورد. این دسته از ورق‌ها امروزه کاربردهای فراوانی دارند و در هر کدام نیز مزایایی مشاهده می‌شود. ما نیز تا به حال به این مزایا اشاره کرده و مقالاتی را در این حوزه در دسترس شما قرار داده‌ایم که نباید از آن‌ها غافل شوید. مطالعه این مقالات در نهایت باعث می‌شود که بهترین تصمیم گیری را در خصوص انتخاب ورق استیل مورد نظر خود داشته باشید. 
یکی از کاربردهای این ورق‌ها، ساخت هود است. البته بدیهی است که با توجه به تنوع ویژگی‌هایی این ورق‌ها، نمی‌توان از هر ورق استیلی برای این منظور استفاده کرد. در صورتی که سری به بازار بزنید، با مقادیر گوناگونی از این ورق‌ها مواجه خواهید شد. بعید نیست که در آینده نیز تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند. 
مردم برای ساخت هود بیشتر از ورق استیل 430 استفاده می‌کنند که اصطلاحا به آن‌ها ورق استیل بگیر نیز گفته می‌شود. در همین راستا، امروز قصد دارید تا در مورد ساخت هود به وسیله این دسته از ورق‌های استیل با هم صحبت داشته باشیم. پس توصیه ما این است که این مطلب را از دست ندهید. 

 

هود استیل

 

ساخت هود

مطمئنا شما هم تا به حال با هودهای آشپزخانه آشنایی پیدا کرده‌اید و می‌دانید که کاربردهای آن دقیقا چیست. این هودها امروزه توسط برندهای گوناگونی ساخته می‌شوند و در هر یک نیز می‌توان ویژگی‌های خاصی را مشاهده کرد. در این بین برندی موفق است که بتواند بهترین هودها را با بالاترین کیفیت در دسترس قرار دهد. 
راه‌های مختلفی برای افزایش کیفیت هودها وجود دارد که یکی از مهم‌ترین‌ها را باید استفاده از ورق استیل به شمار آورد. هنگامی که شما از ورق استیل بگیر برای آن‌ها بهره می‌برید، بی شک به افزایش کیفیت آن پرداخته‌اید. 

ورق استیل 430 چیست؟ 

یکی از پر مصرف‌ترین ورق‌های استیل در بازار را باید ورق استیل بگیر به شمار آورد. این ورق‌ها در درجه اول قابلیت سخت شدن ندارند و برای مصارف خاصی به کار می‌روند. 16 درصد کروم در این ورق‌ها دیده می‌شود و در کل در مقابل خوردگی، حرارت و زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.
جالب است بدانید که مقاومت این ورق‌ها در مقابل حرارت در حدود 816 درجه سانتی گراد است. این باعث می‌شود که طول عمر فراوانی را در هودهای گفته شده نیز شاهد باشیم. آلیاژ این ورق به صورت غیر تثبیت شده است و نباید به سادگی از این موضوع غافل شد. در همین راستا، باید بدانید که قابلیت جوشکاری آن طور که باید و شاید در این ورق‌ها وجود ندارد. 
به جز این نام‌ها، آن را با ورق استیل مغناطیسی نیز می‌شناسند. خواص مغناطیسی برخلاف برخی دیگر از ورق‌های استیل در آن زیاد بوده و آهن زیادی هم در آن به کار رفته است. کروم نیز در ترکیبات این ورق‌ها نقش مهمی دارد و باعث به وجود آمدن برخی از مزایای آن می‌شود.

ویژگی‌ های ورق استیل 430 

بسیاری از کاربران این سوال را از ما داشتند که ویژگی‌های ورق استیل بگیر دقیقا چیست. این ورق‌ها با توجه به ترکیبات به کار رفته در آن‌ها می‌توانند مزایای فراوانی را در خود داشته باشند. حال در این جا می‌خواهیم به برخی از آن‌ها اشاره داشته باشیم. البته توجه کنید که این ویژگی‌ها شامل موارد دیگری هم می‌شود و بد نیست که نیم نگاهی هم بر آن‌ها داشته باشید. 
1- همان طور که در بالا گفته شد، مقاومت ورق استیل 430 در مقابل خوردگی، حرارت و زندگ زدگی بسیار زیاد است. 
2- ورق استیل بگیر به هیچ وجه پوست پوست نمی‌شود و در کل برای مدتی طولانی می‌توانید از آن بهره ببرید. 
3- شکل پذیری این ورق‌ها نیز در نوع خود جالب است. شما قادر هستید تا این ورق‌ها را آن طور که در نظر دارید، شکل داده و در ساخت هود از آن‌ها استفاده نمایید. البته دقت کنید که این شکل پذیری شاید به اندازه برخی دیگر از ورق‌های استیل نباشد. 
4- ورق استیل بگیر تا حدودی هم جوش پذیر است. البته در بالا هم به این موضوع اشاره شد که این میزان از جوش پذیری به اندازه برخی دیگر از ورق‌های استیل نیست. 

 

هود استیل

 

قیمت ورق استیل بگیر

ورق استیل بگیر با توجه به تنوعی که در ساختار و ابعاد آن‌ها به کار رفته است، با قیمت‌های گوناگونی در دسترس قرار دارد. از این رو، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر داشت. حال برای آن که بدانید این ورق‌ها بر حسب نوعشان دقیقا با چه قیمتی عرضه شده‌اند، می‌توانید با تیم ما در تماس باشید. ما این ورق‌ها را با نازل‌ترین قیمت ممکن در دسترس قرار می‌دهیم. در صورتی که مقایسه‌ای با رقبا هم داشته باشید، به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد. 

سخن پایانی 

این مقاله در مورد آشنایی با ورق استیل بگیر و دانستن قیمت ورق استیل بگیر نوشته شده است که امیدواریم از آن لذت برده باشید. در آخر و در صورت تمایل به خرید این ورق‌ها و سایر ورق‌های استیل می‌توانید با تیم ما تماس حاصل فرمایید. شماره تلفن‌هایی در سایت ما موجود است که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. ما به صورت تمام وقت آماده شنیدن صحبت‌های شما عزیزان خواهیم بود. 
 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید