آشپزخانه های فولادی ضد زنگ بسیار مقاوم هستند

دلیل انتخاب ورق استیل برای آشپزخانه

ورق استیل یک آلیاژ فلزی است که به دلیل سختی و ویژگی های مقاومت در برابر سایش متمایز است. ورق استیل در برابر ضربه و خوردگی مقاوم است و تا دمای 500 درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

استیل پارسیان
استیل پارسیان

مقدمه:

امروزه تعداد فزاینده ای از مردم آشپزخانه های فولادی ضد زنگ را برای خانه خود انتخاب می کنند. دلایل زیادی برای این تصمیم وجود دارد. برخی از افراد ورق استیل را به دلیل مقاومت در برابر سایش و دوام، آنها را به آشپزخانه های سنتی ترجیح می دهند. دیگران ورق استیل را انتخاب می کنند زیرا آشپزخانه ای را می خواهند که تمیز کردن آن آسان باشد و بهداشت را به خطر نیندازند. افرادی هستند که نمی توانند در برابر طراحی منحصر به فرد، قوی و گرم خود که به طور قطعی مملو از پانچ است، مقاومت کنند. برخی آنها را سرمایه‌گذاری می‌دانند، درست مانند یک ماشین قدیمی، این شبیه یک ساعت یا یک میراث خانوادگی است. همچنین افرادی هستند که از داشتن مهمانان در باغ (و آشپزی برای آنها) در باغ لذت می‌برند و بنابراین آشپزخانه‌ای می‌خواهند که برای استفاده در فضای باز طراحی شده باشد، مقاوم باشد و در برابر هر شرایط جوی مقاوم بماند. بسیاری آن را ترجیح می دهند زیرا روح سبزی دارند و می دانند که ورق استیل یکی از پایدارترین مواد در جهان است و 100٪ قابل بازیافت است. در نهایت، کسانی نیز هستند که آشپزخانه ورق استیل را انتخاب می کنند، زیرا آنها فقط بهترین ها را در خانه خود می خواهند.

نحوه انتخاب آشپزخانه با تجهیزات ورق استیل:

در حالی که دلایل بی‌شماری برای انتخاب یک آشپزخانه فلزی وجود دارد، تنها افراد کمی هستند که می‌دانند چگونه یک آشپزخانه خوب از جنس استنلس استیل را انتخاب کنند، چگونه کیفیت، طرز کار و تکمیل آن را بدون هیچ گونه شگفتی ناخوشایندی پس از خرید تشخیص دهند. بنابراین در اینجا یک راهنمای کوچک وجود دارد که ما مطمئن هستیم به همه غذاخوری ها و سرآشپزهای مشتاق کمک می کند تا مناسب ترین آشپزخانه ورق استیل را برای نیازهای خود انتخاب کنند.
راهنمایی که علاوه بر توضیح اینکه چرا آشپزخانه‌های ورق استیل برتری مطلق صنعت خود را تشکیل می‌دهند، نکات ارزشمندی را در مورد نحوه انتخاب آن، به چه مواردی باید توجه کرد و در هنگام خرید چه مواردی را درخواست کرد، ارائه می‌دهد.

آشپزخانه های فولادی ضد زنگ بسیار مقاوم هستند:

ورق استیل یک آلیاژ فلزی است که به دلیل سختی و ویژگی های مقاومت در برابر سایش متمایز است. ورق استیل در برابر ضربه و خوردگی مقاوم است و تا دمای 500 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. در واقع، با توجه به این ویژگی های ذاتی، ورق استیل ماده انتخابی در ساخت آشپزخانه های حرفه ای است. در واقع، اینها باید به ویژه در برابر سایش مقاوم باشند، زیرا برای استفاده بسیار فشرده‌تر طراحی شده‌اند. ورق استیل با توجه به ویژگی های آن به طور فزاینده ای در تولید آشپزخانه های خانگی نیز استفاده می شود.

 

ورق استیل

 

توصیه های کارشناسانه:

مراقب باشید که همه آشپزخانه های استیل ضد زنگ برای خانه یکسان نیستند زیرا همه استیل های ضد زنگ یکسان نیستند. اگر ورق استیل سختی یا ضخامت مناسبی نداشته باشد، خطر این است که در نهایت با یک آشپزخانه استیل ضد زنگ با انواع خراش و خط و خش بر روی سطح مواجه خواهید شد. اگر در انتخاب آن دقت نکنید، رویای شما برای داشتن یک آشپزخانه فولادی ضد زنگ در خانه می تواند به یک کابوس ناامیدکننده تبدیل شود. به همین دلیل مهم است که آشپزخانه ای را انتخاب کنید که با مناسب ترین ورق استیل، خصوصاً برای مصارف خانگی ساخته شده باشد.

آشپزخانه های استیل ضد زنگ بهداشتی هستند:

ورق استیل یک ماده بیولوژیکی خنثی و در نتیجه یک ماده ضد باکتری است. برخلاف سایر فلزات، ورق استیل رنگ، عطر یا طعم غذا را تغییر نمی دهد و مواد سمی را که می تواند آن را آلوده کند آزاد نمی کند. به همین دلیل است که همیشه در آشپزخانه استفاده می شود. هم برای ساخت کارد و چنگال و ظروف غذا، و هم برای طراحی آشپزخانه های صنعتی، که در آن بهداشت و نگهداری کامل مواد غذایی از ملزومات اساسی است.
با این حال، برای به دست آوردن این ویژگی ها، باید مطمئن شوید که آشپزخانه از فولاد آستنیتی ساخته شده است که به آن ورق استیل 10/18 یا فولاد Inox (از کلمه فرانسوی inoxydable) یا Rostfrei (در آلمانی) نیز گفته می شود. در واقع، ورق استیل تنها مورد مناسب برای تماس با مواد غذایی است. ورق استیل، به دلیل خواص استثنایی که آن را متمایز می کند، برای طیف گسترده ای از مصارف مرتبط با غذا و نوشیدنی مناسب است. این نوع ورق استیل شامل AISI 304 و AISI 316 می باشد.

آشپزخانه های فولادی ضد زنگ به راحتی تمیز می شوند:

یکی دیگر از ویژگی های ورق استیل این است که به لطف سطح صافی که در برابر باکتری ها مصون است به راحتی تمیز می شود. این باعث می‌شود که آن را به ماده ترجیحی برای آشپزخانه‌های حرفه‌ای تبدیل کند، جایی که کارهای تمیز کردن باید تا حد امکان تسهیل شود.
تنها مکان‌هایی که در آشپزخانه‌های فولادی ضد زنگ می‌توانند آلودگی و باکتری جمع شوند، گوشه‌های داخلی محفظه‌ها و اتصالات بین یک ماژول و ماژول بعدی است. قبل از انتخاب آشپزخانه از جنس استنلس استیل، از تمیز کردن آسان آن، از جمله داخل محفظه ها اطمینان حاصل کنید.

گردآورنده: سید رحیم کیاحسینی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید